Voksenhold

Hjordkær idrætsforening

Gymnastikafdelingen


Voksenhold 2020/2021


Bodytoning

(uden opvisning)

Onsdag  kl. 17.45 - 18.45 start uge 37(10 sept.)

Sted: Gymnastiksal

Pris: 450,00

 

Her trænes alle kroppens muskler ved hjælp af redskaber som elastikker, håndvægte og egen kropsvægt. Bodytoning er en nem time uden egentlig kredsløbstræning, bortset fra kort og effektiv opvarmning. Vi starter altid med en god opvarmning, efterfulgt af træningsøvelser for ben, baller, mave, ryg og arme. Der bliver valgt øvelser, som giver dig den mest effektive og brugbare træning, og på sigt er Bodytoning med til at forme og tone din krop. Holdet er for dem der ikke brænder for indviklede koreografiøvelser. ALLE kan deltage på holdet uanset niveau. 

 

Venlig hilsen

 

Christina Christensen 23 42 11 46

 

 

Træningshold for kvinder

(Uden opvisning)

Tirsdag  kl. 19.00 - 20.30 start uge 38(15 sept.)

Sted: Gymnastiksal

Pris: 450,00 kr.

 

Velkommen på et hold, hvor vi vil arbejde med og for hele kroppen,

Jeg henter inspiration fra:

-den gode gammeldags gymnastik

-Effect, Pilates,Yoga/yogalates ,dans ,aerobic/step

-og det nye, der hedder mange forskellige ting:

Tabata, HIIT, FUT, crossfit.

Der vil blive lagt vægt på styrke af mave, baller, lår og ryg, samt sved på panden.

Alle øvelser foregår på eget niveau, og du bestemmer selv, hvor meget du vil give den gas.

Vi slutter af med udstrækning og/eller afspænding (for dem der har lyst til det).

Vi træner tirsdage kl. 19.00 - 20.30

Første gang i uge 38 – tirsdag d.17.sept.

Glæder mig til at komme i gang.

  

Venlig hilsen

Eva Schøsler Iversen

Ved spørgsmål: sms 21 30 99 96


 

Træningshold for mænd

(uden opvisning)

Torsdag kl. 19.00 - ca.20.15 start uge 38(17.sept.)

Sted: Gymnastiksal

Pris: 450,00 kr.

 

Velkommen på et hold hvor styrke og sved på panden er i fokus.

 

Jeg vil hente inspiration fra:

- den gode gammeldags gymnastik

- Effekt, Pilates mm

- og de nye trends: Tabata, HIT, Fut m.m

 

Der vil blive lagt vægt på styrke af mave, baller, lår og ryg, samt sved på panden.

Alle øvelser foregår på eget niveau, og du bestemmer selv, hvor meget du vil give den gas.

Vi træner torsdage kl. 19.00 - ca. 20.15 ( herefter 3. halvvej )

Sæson-start i uge 38 - torsdag den 19. sept., har du først mulighed

for at starte på et senere tidspunkt hopper du bare på

holdet til den tid.

Selvfølgelig vil jeg også afsætte tid og plads til det gode grin.

 

Jeg glæder mig til at se nye og ”gamle” ansigter

 

Venlig hilsen

Eva Schøsler Iversen

Ved spørgsmål: Sms 2130 9996




Jumping Fitness Nyt i HUIF

Mandag  kl. 17.45 - 18.45 Instruktør Christina, start uge 37(7.sept.)

Pris: 500,00 kr.

Onsdag  kl. 19.30 - 20.30 Instruktør Anne-Louise, start uge 37 (9.sept.)

Pris: 500,00 Kr.

Sted: Gymnastiksal

 

Søger du en træningsform, hvor der er garanti for sved på panden og et smil på læben, så er det her måske noget for dig.
På dette hold vil vi jumpe i et skiftende tempo og have fokus på forskellige trin samt styrketræning. Det er en skånsom sport for både ankler, knæ og ryg grundet stødabsorberende underlag i form af trampolinen.
Alle kan være med! Dog med undtagelse af gravide. Man skal ALTID have indendørssko på . En vandflaske og et håndklæde til at tørre sved af panden, er en god ide.
Det forventes at man møder ca. 10 min. Før start og til slut, da man selv skal sørge for at stille sin trampolin frem- og pakke den væk igen


Afbud senest 3 timer før, da en anden måske kan få glæde af din trampolin.
Max deltagerantal 10 pers.

Find os på Facebook, "Jumping Fitness HUIF" her slår vi op hvornår der er tilmelding og andet info omkring holdene.


Vi glæder os til at jumpe med dig!
Christina 23 42 11 46 (Mandags hold)

Anne-Louise 24 91 67 11(Onsdags hold)

 

 

CrossGym Nyt i HUIF

(uden opvisning)

Mandag  kl. 19.00 - 20.00 Start uge 37(7. Sept.)

Sted: Gymnastiksal

Pris: 450,00 kr.

 

Crossgym basere på funktionelle bevægelser, udført med høj intensitet i konstant variation. Funktionelle bevægelser kunne være løbe, hoppe, løfte, trække, skubbe.... osv, dvs du kan blive bedre rustet til de naturlige bevægelser du også kan støde på i det daglige liv. Det betyder også at det er en træningsform alle kan være med til uanset alder eller niveau. Det er begrænset hvor meget udstyr der bruges til Crossgym, jeg finder nogle sjove ting. Hvis vejret er godt kan vi også være udenfor.

 

En typisk Crossgym-time vil som regel bestå af 3 faser:

  1. Opvarmnings-fasen (For lige at få pulsen op og blive varm)
  2. Skill-fasen (Øvelser på en bestemt bevægelse vi ønsker at blive bedre til).
  3. WOD (forkortelse for Workout Of the Day). Her kører vi en workout hvor intensiteten er høj og udfordrende.

 

Ses vi

Ole Jepsen 40 74 87 58








Purus vitae dolor ut eu - Urna pulvinar suspendisse